Atelier Dezvoltare Personala
Obiectivele principale ale Atelierului de dezvoltare personală sunt: autocunoașterea și dezvoltarea personală a elevilor; realizarea unei coeziuni a grupului și dezvoltarea unei comunicări cât mai eficientă între copii; dezvoltarea spiritul de echipă, dezvoltarea comunicării cât mai bune; dezvoltarea colaborării cu cei din jur pentru îndeplinirea anumitor sarcini.
Atelierul a început cu un exercițiu de energizare: fiecare elev a avut lipită pe spate o coală de hârtie. Pe aceasta, fiecare participant a scris un cuvânt care i-ar plăcea să se spună despre el. După ce au scris toți copiii, elevul pe spatele căreia a fost lipită foaia a identificat minimum 3 cuvinte cu care și el se asociază sau i-ar plăcea să se spună despre el
În continuare copiii au povestit experiențe frumoase sau mai puțin frumoase din viața lor, scopul acestora fiind identificarea experiențe de viață asemănătoare cu cei din jur. Scopul acestui exercițiu a fost acela de a crea o coeziune a grupului și a dezvolta o comunicare cât mai eficientă între copii.
A urmat o activitate de distracție și relaxare în cadrul căreia elevii au format echipe. Fiecare echipă a rezolvat un puzzle, a răspuns la o ghicitoare și au găsit diferențele dintre 2 imagini. În acest mod elevii își dezvoltă spiritul de echipă, învață să comunice cât mai bine și să poată colabora cu cei din jur pentru îndeplinirea sarcinii.
Activitatea s-a încheiat cu realizarea unei bărcuțe din hârtie de către fiecare participant la atelier. În interiorul acesteia fiecare copil a scris un vis sau o dorință a sa. Bărcuțele realizate de elevi au fost puse pe apă pârâiașului din apropierea taberei.
Atelierul a început cu un exercițiu de energizare: fiecare elev a avut lipită pe spate o coală de hârtie. Pe aceasta, fiecare participant a scris un cuvânt care i-ar plăcea să se spună despre el. După ce au scris toți copiii, elevul pe spatele căreia a fost lipită foaia a identificat minimum 3 cuvinte cu care și el se asociază sau i-ar plăcea să se spună despre el
În continuare copiii au povestit experiențe frumoase sau mai puțin frumoase din viața lor, scopul acestora fiind identificarea experiențe de viață asemănătoare cu cei din jur. Scopul acestui exercițiu a fost acela de a crea o coeziune a grupului și a dezvolta o comunicare cât mai eficientă între copii.
A urmat o activitate de distracție și relaxare în cadrul căreia elevii au format echipe. Fiecare echipă a rezolvat un puzzle, a răspuns la o ghicitoare și au găsit diferențele dintre 2 imagini. În acest mod elevii își dezvoltă spiritul de echipă, învață să comunice cât mai bine și să poată colabora cu cei din jur pentru îndeplinirea sarcinii.
Activitatea s-a încheiat cu realizarea unei bărcuțe din hârtie de către fiecare participant la atelier. În interiorul acesteia fiecare copil a scris un vis sau o dorință a sa. Bărcuțele realizate de elevi au fost puse pe apă pârâiașului din apropierea taberei.